DISCLAIMER

HELLO! Welcome to my online blog. This is a place for gifs!. Vulgarities are not allowed. Feel free to follow me & tag me!


PROFILE

My name is Giulia & is currently in my sweet 11. I love gifs. I love you!


CHATS

Get a CBOX for free.


AFFILIATES

My tumblr.


CREDITS

Designer: Audrey
Codings: Cynna
Others: Cyworld, C.Cottage


The Beatles- Glass Union
domingo, 12 de setembro de 2010

Oieee!!!  Eu achei uma música muito legal e quero que vocês apreciem!!!





<- Este é o vídeo, e aqui a letra :
Glass Onion
 The Beatles







I told you about strawberry fields


You know the place where nothing is real


Well here's another place you can go


Where everything flows.


Looking through the bent backed tulips


To see how the other half live


Looking through a glass onion.


I told you about the walrus and me-man


You know that we're as close as can be-man


Well here's another clue for you all


The walrus was Paul.


Standing on the cast iron shore-yeah


Lady Madonna trying to make ends meet-yeah


Looking through a glass onion.






I told you about the fool on the hill


I tell you man he living there still


Well here's another place you can be


Listen to me.


Fixing a hole in the ocean


Trying to make a dove-tail joint-yeah


Looking through a glass onion
 
E aqui a letra traduzida:
 
Cebola de Vidro







Eu te falei sobre Stramberry Fields


Você conhece o lugar onde nada é real


Bem, existe um outro lugar que você pode ir


Onde tudo flui


Olhando pela tulipa entortada pra trás


Para ver como a outra metade vive


Olhando através da cebola de vidro






Eu te falei sobre a morsa e eu – cara


Você sabe que somos tão próximo o possível - cara


Bem aqui está uma dica para vocês todos


A morsa era Paul


De pé na praia moldada a ferro – yeah


Lady Madonna tentando se virar - yeah


Olhando através da cebola de vidro






Oh yeah, oh yeah, oh yeah


Olhando através da cebola de vidro






Eu te falei sobre o tolo no morro


Te falo cara, ele vive lá ainda


Bem, aqui está outro lugar que você pode estar


Escute a mim


Firmando um buraco no oceano


Tentando fazer um baseado rabo de pombo - yeah


Olhando através da cebola de vidro